12.12.15

5.Tenere Simav Kış kampı Kasım 2015

Biz enduro kullanıcıları sanırım kendimize eziyet etmekten zevk alıyoruz. Ya da zorlu yol ve hava koşullarıyla mücadele etmek bizim mutluluk hormonlarımızı hareketlendiriyor.Bu kamplara gitmeyi nerdeyse dört gözle bekler oldum.
Hoppaaa...günü açıklandı sonunda.Kasım sonu ve de bana çok yakın.Kütahya-Simav-Gölcük yaylası.Cuma gününden çıkmaya karar veriyorum.Sabah işlerimi toparlayıp nasılsa şurası diyerek saat öğle 3 buluyor yola çıkmam.Benzin alayım,şurda bir çay,karnım acıktı derken havanın erken kararacağını mı unuttum ben..Simav girişinde bir arkadaşımla buluşuyoruz.Geldik 3-5 dakikamız var derken meşhur Simav Eynal Kaplıcalarının önündeyiz.Sanırım yukarı virajları çıkmamız gerekiyor diyip 3-5 km yol alıyoruz ama hava kararmış olduğundan da tedirgin olup yanlış yolda olduğumuzu düşünüp tekrar kaplıca girişine iniyoruz.Arkadaşlarımızı arıyorum.Yolda olduklarını söyleyip bekleyin diyor bize.Nerdeyse yarım saat geçiyor hava iyice kararıyor ve arkadaşlarım geliyor.Gece gitmekten korktuğumu,ben şurda kaplıcada kalayım dediysemde beni bırakmıyorlar.Bu sefer hep birlikte virajları tırmanıyoruz yeniden.Yaklaşık 15 km gittik ama hissedilen 150 km.Gölcük yaylası milli parkı.Ormandayız.Okadar tırmanmışız ki aşağıda kamp ateşini görüyoruz ama ulaşamıyoruz.Her kampta kaybolan birileri hep olur zaten ,yine kaybolanlarla rastlaşıyoruz ve hep birlikte kayboluyoruz..Şaka şaka..Buluyoruz inişi.Yaylaya inip çadır kuracağımız yeri belirliyoruz,motorlarımızı önüne çekiyoruz.Yerleşiyoruz.Kafa lambalarımızı takıp kimler gelmiş keşfine çıkıyoruz.Hava bir miktar soğuk,çok soğuk değil..( mumy can read ) Biraz arkadaşlarımızla sohbet edip yatıyoruz..
Erken yatan erken kalkar zaten rakım yüksek az uyku bile zımba gibi yapıyor adamı.Gece karanlığında geldiğimiz yayla sabah bizi tüm güzelliği ile karşılıyor.MUhteşem bir manzara.Küçük
bir göl var hemen yanındayız.Hayret biz o karanlıkta nasıl göle dalmamışız.Nerdeyse her 3-5 çadır grubunun önünde bir ateş.Arkadaş ziyareti yaparken kahvaltımı da yapıveriyorum ;) Hava soğuk olmasına rağmen Simav'da yaşayan arkadaşlarımızda ailelerini alıp gelmişler.Ortalık bir festival alanı,oynayan çocuklar,koşturan köpekler.Motoruna kuru odun bulup bağlamış sürüyerek gelen arkadaşlarımız.Akşama daha büyük ateşler yakılıyor.Nerdeyse gece yarısına kadar gelenler oluyor.Gece göl kenarına giden arkadaşlarım tilki gördüklerini söylüyorlar ama allahtan ben bunu tuvalete gidip geldikten sonra duyuyorum.Çünkü burada tuvalet orman!Ateşin çevresinde şarkılar söyleyip,Gürkan'ın bağlamasına eşlik ediyoruz.Sabah kalktığımızda herkes dönüş için hazırlanmaya başlamış,akşamdan kalan ateşlere yeniden kor yapıp çaylar yapılıyor.Çevre temizliği yapılıp,motorlar hazırlanıyor.Bir başka kampta görüşmek üzere diyip yeni arkadaşlarımız,anılarımızla evimizin yolunu tutuyoruz.